EN
RO
RU



Consiliile Americane din Moldova organizează Conferința de totalizare a Proiectului Școala de Blogging

16 februarie 2015

În data de 21 februarie trainerii, participanții și beneficiarii Proiectului ”Școala de blogging pentru profesorii de limba engleză din regiuni” au avut ocazia să împărtășească din experiența acumulată în cadrul proiectului la conferința de totalizare care a întrunit peste 150 de participanți din toate colțurile țării.

Proiectul a fost posibil cu susținerea financiară a Ambasadei SUA în Republica Moldova. Kate Bartlett, Adjunctul Prim-Secretarului pentru Cultură și Presă, a deschis evenimenu cu un cuvînt de salut adresat tuturor celor implicați în buna desfășurare a proiectului. Ambasada SUA a fost impresionată de rezultatele obținute de către profesorii din regiuni și va finanța o nouă rundă a proiectului în toamna anului 2015.

 

Conferința de totalizare a Proiectului "Școala de blogging pentru profesorii de limba engleză din regiuni"  a fost găzduită de către Biblioteca Municipală ”B.P.Hașdeu” din Chișinău și a demarat cu o sesiune de informare moderată de către trei traineri ai priectului: Olga Morozan, Coordonatorul Proiectului Access , care a prezentat sesiunea " Blogurile ca platformă de evaluare în cadrul orelor de limba engleză”, Svetlana Lungu, care a vorbit participanților despre ”Blogurile ca platforme pentru modelul clasei inversate” și  Corina Ceban, care a prezentat ”Platformele Glogster și Thinklink utilizate pentru crearea posterelor digitale”.

 

Un moment cu totul și cu totul special a constituit prestația unui grup de elevi din familii defavorizate, participanți ai Programului de burse de studiere a limbii engleze Access din Ialoveni. Elevii au scris și au prezentat o scenetă despre înlocuirea unui profesor cu un robot, care nu a reușit să creeze o legătură emoțională cu elevii.

 

Partea a doua a evenimentului a constituit un șir de prezentări ale participanților în proiect - profesori de limba engleză din difeerite regiuni care au împărtășit din experiența acumulată pe parcursul proiectului:

• Eduard Rudenco, Predarea online ca alternativă a predării tradiționale
• Grușca Dumitru, Blogurile ca și platforme alternative pentru portofoliile profesorilor
• Pușnei Irina, Platforme Web 2.0 pentru crearea proiectelor video pentru elevi
Viorica Gaidar, Platforme online pentru elaborarea sarcinilor TIC
• Camenschi Ecaterina, Blogurile ca și platforme digitale de evaluare sumativă și formativă
• Rața Natalia, Utilizarea platformelor Voicethread, Utellstory și Voki pentru dezvoltarea competențelor de vorbire ale elevilor
• Borta Natalia, Platforme web 2.0 pentru dezvoltarea vocabularului și a creativității
• Aculov Rodica, Idei creative pentru a utiliza Padlet,Wordle și Tagxedo
• Cazacu Oxana, Platforme online pentru a dezvolta competențele de comunicare, scriere și citire într-o limbă străină
Veronica Cazacu, Platforme online pentru dezvoltarea vocabularului
• Ludmila Raciula, Avanatajele de a utiliza platforma Voicethread
• Emma Matreniuc, Învățămîntul mixt - o nouă abordare în predarea limbii engleze
• Victoria Mascaliuc, Platforme online pentru predarea gramaticii


Profesorii din regiuni au adus cu ei și cîțiva elevi care și-au prezentat blogurile create pentru a studia limba engleza la școală. Călin Rusu din clasa a 10-a și Grițcan Cristi din clasa a 11-a de la Liceul ”Alexei Mateevici” din Căușeni au demonstrat cum administrează blogurile create la cererea profesorului de limba engleză.

 

Previous news
23 mai 2016
24 iunie 2016
18 aprilie 2016